Followers

My Graduation!!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Monday, January 7, 2013

Isnin Yang Sibuk #10

maaf agak kelewatan sikit... sbb pnulis agak bz bru2 ni... so jmput2 lah bce ya... :)


Tak sah kalau tak share sama korang..

Amat, Daud dan Budin tersesat di dalam hutan sewaktu memburu. 

Mereka kemudiannya ditangkap oleh sekumpulan orang asli yang merupakan cannibal.
 
Sewaktu dihadapkan ke ketua puak cannibal, ketua puak mengatakan mereka tidak akan dijadikan sup dan dimakan jika mereka lepas ujian yang akan diberikan. 

Mereka dikehendaki pergi ke dalam hutan dan mencari 10 buah yang sama jenis. 

Lalu mereka pun pergi la ke dalam hutan bersama2 beberapa orang asli yang akan mempastikan mereka takkan lari.
 
Amat kembali dan membawa 10 biji buah epal. 

Ketua puak cannibal itu kemudiannya berkata "Kamu dikehendaki menyumbat kesemua buah2 tersebut kedalam lubang bontot kamu tanpa sebarang ekspressi diwajah kamu atau kamu akan dimakan!". 

Maka bermulalah sesi menyumbat buah epal ke dalam lubang bontot Amat, SATU!!! jerit semua orang-orang asli.

Belum sempat epal kedua disumbat, Amat sudah menjerit kesakitan, lalu Amat diikat dan diletak dalam kawah besar untuk direbus jadi sup.
 
Daud pula kembali membawa 10 biji anggur. Ketua puak menerangkan perkara yang sama kepada Daud. Daud merasa takdelah susah mana.
 
Dari jauh Amat dari dalam kawah mendengar orang-orang asli menjerit SATU!!! DUA!!!! TIGA!!! EMPAT!!!LIMA!!! ENAM!!! TUJUH!!! LAPAN!!!!,

tiba-tiba Amat terdengar Daud ketawa terbahak-bahak.
 
Beberapa minit kemudian Daud diletakkan bersebelahan Amat dalam kawah besar.
 
"Weiii yang ko gelak apehal???...ko dah nak lepas tadi dah!!" bentak Amat kepada Daud
 
Daud jawab "takleh tahanla beb...tengah aku relax2 sumbat anggur tiba2
 
Budin balik bawak durian 10 bijik"..




p/s : Kalau tak de senyuman terukir mmg korang hati batu la..

4 comments:

  1. gila sakit wooooooooooooooo...durian tuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... kan... xdapek nk d bygkan... huhuhuhu

      Delete
  2. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete