Followers

My Graduation!!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Monday, November 12, 2012

Isnin Yang Sibuk #2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
apa kabar semua...
msti kalian penat bkerja kan...
meh kite rehat sbentar....
dgn mmbaca teka teki yg kurang bernas ni...
semoga anda semua trhibur... :)

Body: TEKA-TEKI YANG PERLU DIBERI PENAMPAR
(bagi je kalau nak... tpi jgn pda pnulis pda org yg trdekat dgn anda... hehehe)

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut lepas tu tido balik.


2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang.(cube kira brape black belt dia ade).

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye..

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis "TARIK"

7) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Answer: Pembohong...

8) Apa dia "Jauh di mata, dekat di hati"?
Answer: Usus

9) binatang tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak

11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan "buaya"

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer: - Sekretari baik.................."Selamat pagi tuan"
               - Sekretari kurang baik..........."Dah pagi ni tuan"

13 ) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

15) Sape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga

17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah "kringgg" bole diangkat...

18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa, gile ape...

19) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payahnya......

hehehehe..... rse mcm nk pnampor je kan jwapan dia... hehehe
*peace*

No comments:

Post a Comment