Followers

My Graduation!!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Thursday, November 8, 2012

Baiklah seperti d jnjikan jwapan pada post Isnin Yang Sibuk #1
d bwah inilah jwapan nya... slamat mmbaca.. :)

Jawapan: Ikan Haruan... pasal dia sentiasa terHaru.

Jawapan: Ikan Goreng... kalau kau kena tipu kau biasa cakap "Alamak aku sudah kena Goreng lah dgn tu budak punye cite."

Jawapan: Ikan Sardin... Seperti ayat "Sardin je dekni buka seluar depan org."

Jawapan: Ikan Kering... Seperti ayat "Aku tak leh belanja banyaklah poket aku dah Kering."

Jawapan: Pati Ikan haruan Polleney... pasal dia asik pegi Pati (Party).

Jawapan: Ikan paus (whale). whale whale... whale whale... whale

Jawapan: ikan kembung la....

Jawapan: Kuda Ajaib.

Jawapan: Kudaku lari kencang.

Jawapan: Suratan takdir illahi lahh....

Jawapan: JANGAN LAGI... bukan buat jahat jangan sekali kerana kalau inilah jawapannya maka kena buat jahat berkali-kali sebab disuruh buat jahat jgn sekali... Faham...???

Jawapan: Kan kat depan baju dia tuu hurup "S" , Baju ia size S dahhh...sampai seluar dlm pun pakai kat luar..

Jawapan: Singa Jantan... pasal dia malas nak cukur misai sampai tebal satu muka.

Jawapan: Pokok atas gunung ddahhhh...

Jawapan:
(a) Inna'lillah wa'inna'lillah hira'ji'unn...
(b) Astagh'firullah'hal'azimm...
(c) Al'hamdulillah...

habis...

No comments:

Post a Comment